۵ پاسخ

من نمیزنم

نه اصلا نمیزنم میترسم بدتر سرما بخوره ولی خودم و همسرم قراره بزنیم تا مریضش نکنیم

من هفته پیش بردم دکتر زد بهش

نه دکتر دخترم گفت نیاز نیست

من زدم ۲۴ ساعت بعدش۳ روز بیمارستان بستری شد به غلط کردن افتادم

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ سالگی
مامان وروجک ها🫢🫠 مامان وروجک ها🫢🫠 ۱ سالگی