خارش دست و پاها طبیعیه در ۳۱هفته ؟؟

۳ پاسخ

س طبیعی نیس عزیزم احتمالا قند یا دیابت بارداری داری حتما به دکترت مراجعه کن

من وقتی قندم میره بالا اینجوری خارش میگیرم

نه طبیعی نیست!
باید ب پزشک مراجعه کنین ک ازمایشات کامل درخواست بدن

سوال های مرتبط

مامان رضا رادین مامان رضا رادین ۲ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🩵کارن🩵 مامان 🩵کارن🩵 ۲ ماهگی
مامان سارینا مامان سارینا هفته سی‌وششم بارداری
مامان آنیا طلا مامان آنیا طلا ۹ ماهگی
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد