۴ پاسخ

فقط خورشید خوبه با کلیه بیمه ها قرار داد داره من همیشه میرفتم خورشید با بیمه ۲۰۰ تومن میدادم یا اصلا نمی‌دادم این بار دکترم گفت برو سپنتا ۱۶۰۰ ازم گرفت

من خورشیدرفتم،ازهمه کمتر میگیره ،کارش هم خوبه

سونو آراد دکتر رحیمی عالیه
ان تی جنسیت جنین صددرصد تشخیص درست میده

من آراد رفتم ولی خب با هیچ بیمه ای قرارداد نداره آزاده

سوال های مرتبط

مامان قندعسل😍🍰🍬 مامان قندعسل😍🍰🍬 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سورپرایز خدا مامان سورپرایز خدا هفته هفدهم بارداری
مامان دنیز👶🌊🌝 مامان دنیز👶🌊🌝 هفته بیست‌وهفتم بارداری