روسیسمونی شلوار لی سایز چندگرفتین واسه نینی تون؟

۱۲ پاسخ

من که نگرفتم شلوار لی اضافه اس بذار همون موقع بخر ،شلوار لی برای زمانی خوبه که بچه راه بره

برا یک سال و نیم گرفتم

نگرفتم

یدونه ۶ تا ۹ ماه
یدونه هم برای ی سال و نیم

نگرفتم...تا بعد که سایز اومد دستم بگیرم براش

الان ک شلوار لی نیاز نیست هروقت بزرگتر شد میخری

اينجور لباسا اشتباهه از الان خريد
بايد بذارى خود بچه رو ببرى براش بخرى
هم رنگش هم سايزش بهش بخوره

من نگرفتم

منم نگرفتم

برای حدودا ۹ تا ۱۲

من نگرفتم عزیزم

هیچی نگرفتم
به موقع اش میخرم هرموقع خواستم بپوشونم بهش

سوال های مرتبط

مامان کارن وهاکان💙 مامان کارن وهاکان💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رادمهر کوچولو🫄 مامان رادمهر کوچولو🫄 ۱ ماهگی
مامان هیرا👧🏻 مامان هیرا👧🏻 ۸ ماهگی
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان نیکان  و نورا مامان نیکان و نورا ۴ ماهگی