من ب دخترم شیر خشک گیگوز ۱ میدم چرا تپل نمیکنه

۳ پاسخ

اپتامیل بهترینه

اصلا شیر خشک خوبی نیس منم ی مدتی دادم وزن نگرفت ثابت موند
از امروز دوباره همون ببلاک میدم

منم

سوال های مرتبط

مامان فندق💙 مامان فندق💙 ۱۰ ماهگی