۷ پاسخ

منم ببلاک میدم خیلی لاغره بچه شما الان وزنش چنده؟

وزنش چقدره؟ اگه نسبت به تولدش خوبه عوضش نکن داره به بچه میسازه

من نان میدم به پسرم وزن زیادی بهش نمیده تپل هم نشده میخوام شیرشوعوض کنم نمیدونم چی بدم گیگوز اسهالش کرد،سیمیلاک هم یبوست گرفت

اینطور ک شنیدم نان خوب وزن میده
من خودم اپتامیل ساده میدم ب پسرم خوب بوده تا به الان

منم ببلاک میدم
مرکز بهداشت گفت چرا ببلاک میدی خیلی سبکه اصلا وزن نمیده بجاش نان بده خیلی چربه
منم میخام ۶ماهش شد عوضش کنم

ببلاک وزندهیش نرمال یبوست هم نمیکنه با آپتامیل فرقی ندار نان فقط نشاسته زیاد دار و تپل می‌کنه که یبوست میاره

نان بده

سوال های مرتبط