۷ پاسخ

فرقی نداره بستگی داره کدوم شیرخشک به بچت بسازه یکی نان میسازه یکی اپتامیل یکی ببلاک

واسه هربچه ای فرق میکنه عزیزم..
من خودم ببلاک ب بچم ساخت..

اپتامیل بچه منو خیلی تپلو چاق کرد

ببلاک وزن نمی‌ده اصلا

اپتامیل

نان.

باید بسازه

سوال های مرتبط