۹ پاسخ

من کمکی ببلاک میدم راضیم.

واس دختر من ک ببلاک جواب بود
هر سری میبردمش بهداشت یا دکتر میگفتن وزنش کمه از وقتی ببلاک میدم همه میگن تپل شده دکترشم گفت وزنش نرماله

کالری ببلاک و اپتامیل هردو یکیه بسته ب خوراک بچت داره هرچی وعده های شیر و حجمش بیشتر باشه وزن گیریشیم بیشتره

من آپتامیل پرونوترا میدم راضیم

ببلاک خوبه سبکم هست

عزیزم تمام شیر خشک ها کالری یکسانی دارن اگه میخوای تپل کنه باید سوپرامیل بدی

برای هر بچه فرق میکنه آخه باید بهش بسازه. من گیگوز میدادم خوب بود الانم آپتامیل پرونوترا میدم اونم خوبه.

من اپتامیل پرونتورا میدم راضیم

کلا شیر خشکا همشون یه وزن دهی دارن .بستگی به وزن گیری بچه مقدار خوردنش داره

سوال های مرتبط