منم آپتامیل میدادم وزن نمیگرفت و مشکل دفع داشت، وزنشدخیلی کم اضافه میشد طوری که دکتر گفت به وزنش دقت کنین! 3400 بدنیا اومده بود 40 روزگی 3900 بود! زیادم بالا میاورد، شیرشو دکتر نان ای آر کرد خیلی خیلی فرق کرد هم دیگه بالا نمیاره، هر روز دفع داره و دل درد نداره، خوبم وزن گرفته تا الان، دکتر گفت روزانه باید 30 گرم افزایش وزن داشته باشه
ببلاک دردسرش زیاد میشه اگر نسازه چون هم یبوست میاره هم اسهال
هرچی میسازه بده بزرگ میشه خودش وزن میگیره چرا گیر میدین ب وزن بچه
من ک ترجیح میدم تپل نشه تا بخواد دوباره یبوستو دل دردو اینا برا تغیر شیر بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.