۹ پاسخ

مخصوصا نان

وا این ک نصفه
اپتامیل پپتی میگیرم پره

منم بچم نان میخوره،ولی اینقد خالی نیست دیگه😐 نهایت دو سانت سرش خالیه

چراپس اینجوری؟ من اپتامیل مبخرم توش پره

اره منم باز میکنم نصفش خالیه

هر سری هم خالی تر میشن

آره منم باز میکنم نصفش تقریبا خالیه

چه شیر خشکیه؟ ما اپتامیل می‌خریم پره کامل

نانه انگاری اونا اره اونجورن

سوال های مرتبط

مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۵ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی