خانما راسته شیرخشکا الودع هستن؟؟؟؟؟😕😕😕

۳ پاسخ

توروخدا این حرفا چیه می‌زنیم کم جامعه بهمون استرس وارد میشه که باز تو گهوارم استرس بهمون وارد می‌کنیم این همه بچه شیر خشک خوردن هیچی شونشو فقط برای بچه‌های ما بده آلوده است هه

ن عزیزم مگه الکیه ب خودت استرس نده اون دکترم شاید بره طرقیب کردن مادربه شیرخودش دادن اینطوری گفته

اره چون الوده هست میدیم بچه کوچیکا بخورن😶😶😶😶

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی