تو شیرخشکا کدوم نفخ کمتری داره و بهتره؟؟؟

۵ پاسخ

من نان کامفورت میدم نفخش کمتر شده

ببلاک و گیگوز

منم ببلاک میدم.

ربطی به نوع شیر خشک نداره بچه با شیر مادرم نفخ میکنه چون موقع مکیدن هوا وارد معدش میشه

ببلاک فک کنم

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان طهورا مامان طهورا ۱ ماهگی
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو ۲ ماهگی
مامان پرنسا جونی🤍 مامان پرنسا جونی🤍 ۷ ماهگی