سلام خانوما قیمت شیرخشک افزایش پیدا کرده؟

۳ پاسخ

من یه بار خریدم کلا با کد ملی ۱۲۶تومن دادن ازاد نمیدونم

من ۱۱۵ میگیرم با بیمه آزاد هم ۱۷۵

با کد ملی ۱۲۰ ازاد ۱۹۰
به بچه های بالای یکسال هم فقط سه تا میدن با کدملی

سوال های مرتبط

مامان ارغوان و ارسلان مامان ارغوان و ارسلان ۶ ماهگی