من ۵ماهگی سوراخ کردم
منم ۴۰ روزه بشه سوراخ میکنم
من سه ماهگی سوراخ کردم راضیم با روش پیرسینگ و خیلی کم اذیت شد بنظرم هر چی کوچیکتر بهتر با این ک دکترا میگن نه بزرگ بشن استرسشون میکیره دست میزنن به گوشاشون و…
بعداز شسماهگی
دکتر به من گفت ۳ ماهگی
من 2ماهگی سوراخ کردم اصلا اذیت نشد
من که راضیم زود گوششو سوراخ کردم. میخاستم بزارم ۷.۹ماهش بشه بعد. ولی الان که سوراخ کردم راضیم بچم دردی نفهمید
میگن از ۶ماه ب بالاهس ک احتمال عفونت کمتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.