سلام مامانهای گل، پستونک چه مدل و مارکی خوبه؟

۵ پاسخ

بی بی لند چیکو دکتر برانزل اونت
اینها بهترین مارک ها هستن .
و با کیفیت هستن

اونت اورتودنسی میدین؟ دخترم ۱۷ روزش هست به نظرتون از کی بدم خوبه؟

اونت عالیه

من اونت میدم خوبه

اونت

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۲ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۹ ماهگی
مامان گوگولی مامان گوگولی ۱۰ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۸ ماهگی
مامان علی مامان علی ۵ ماهگی