سلام بچه ها خوبین؟مبگم نارنگی بده برای جنین؟

۱۰ پاسخ

ویتاین ث دارہ بخور عزیزم ولی خیلی ترشن من خریدم

نه بد نیس

نه بخور

وای چه سوالایی میکنین😂

ن دورت بگردم مگه عدس و لوبیاس یا کلم هست ک باد داشته باشه
ما شنیدیم بو داشته باشه اونم برا سرماخوری بده وگرنه باد نداره

والا من فقط عاشق نارنگی ام
خیلی می خورم

دلت خواسته بخور هیچی نمیشه نگران نباش

نه چرا بد باشه

ن اتفاقا خوبه

نه عزیزم چرا بد باشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان پسر کوچولو💙✨ مامان پسر کوچولو💙✨ ۹ ماهگی
مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان زهره مامان زهره هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمدعلـــــــی❤ مامان محمدعلـــــــی❤ ۶ ماهگی