برای رفلاکس نوزاد چی خوبه چیکار کنیم ؟

۲ پاسخ

شیرخشک ای ار برا من جواب نداد
آپتامیل گرفتم که سبکه
شیرخودمم بهش بیشتر میدم
موقع شیر سرشو بالاتر میذارم
زیاد بهش شیر نمیدم
بعد شیر ده دقیقه تو همون پوزیشن میذارمش بعد اروغشو میگیرم
دارو و اینام هیچی نمیدم چون فایده نداشتن و همش ضرره

سلام خوبی عزیزم چندتا سوال در مورد رفلاکس ازت داشتم

سوال های مرتبط

مامان کایآ مامان کایآ ۱۵ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۴ ماهگی
مامان نلین و نیکی👧🏻👶🏻 مامان نلین و نیکی👧🏻👶🏻 ۲ ماهگی