۳ پاسخ

اونایی که می‌خوان طبیعی زایمان کنن از هفته 35 36 دکتر معاینه میکنه با دوتا انگشت داخل کانال واژن و برسی میکنه ببینه میتونن طبیعی زایمان کنن لگنشون خوب هست یا نه درد خاصی هم نداره

برای کسایی که میخان طبیعی زایمان کنن زایمان اولشونه نمیدونن لگن مناسب دارن یا نه .
اجبار نیست مادر نخاد دکتر معاینه نمیکنه.۳۶ب بعد

معاینه لگن برای اینه که دکتر ببینه لگن برای زایمان مناسبه یا نه
معمولا هفته های ۳۵-۳۶ انجام میشه

سوال های مرتبط

مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۹ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سید علی✨️🐣✨️ مامان سید علی✨️🐣✨️ هفته سی‌ونهم بارداری