مامانا بچها تو ن جیش میگین

۵ پاسخ

اره پسرمن میگه

سلام
من موفق نشدم بگیرم

اره یادت گرفته هم جیش میگه هم پی پی

اره دیگه یاد گرفته شکر خدا

آره هم پی پی هم جیش خودش میره

سوال های مرتبط

مامان رستا❤السا مامان رستا❤السا ۳ سالگی
مامان برسام مامان برسام ۳ سالگی