۱۰ پاسخ

کافیه یکی دوبار جیش کنه خوشش میاد

عزیزم هنوز اولشع چرا عجله داری چه انتظاری داری بچه روزه اولش زود یاد بگیره دختره من کلن خونمو به جیش کشید تا یاد گرفت دخترم۶روز طول کشید تا یاد بگیره اصلن عجله نکن براش برچسب بخر بگو وقتی جیش کردی می دم بهت بزنی دیوار کلن پوشک نکن تا یاد بگیره

من ناموفق شدم دوباره پوشک کردم

الان ک هوا هم گرم ببر بیرون اب بازی کنه اب ولرم بگیر یه رب ک بازی کرد یکم اب سرد بریز ب پاش ببین انجام نمیده

لگنشو بذار بیرون در دسشویی یه جا که بتونی بعدش تمیز‌کنی اگه زیرش کثیف شد بذار همونجا بشینه روش عروسکاشم بده دستش بگو جیش کن ببینیم صداش چه جوریه ، خودتم بشین پیشش یه بار که جیش کنه خودش خوشش میاد دیگه یاد میگیره من دخترمو اینجوری یادش دادم

عزیزم بهترین روش اینه که خودت هم همزمان باهاش بری دستشویی و جیش کنی تا بچه یاد بگیره.من دخترم رو به همین روش یادش دادم تا یاد گرفت.طول میکشه نگران نباش یاد میگیره.فقط اصلا پوشکش نکن که دیگه یاد نمیگیره

براش دمپایی یا ازین پوتین‌های رنگی خوشگل بخر بذار دستشویی.دوست من می‌گفت دفتر و ماژیک رنگی گذاشته بودم به بهونه اونام که میشد خوشش میومد می‌رفتیم دستشویی😂😂

من اوایل حموم بردم‌اونجا راحت تر بود

هنوز آماده نیس شاید
یکی دوبار دیگه ببرش اگه دیدی مقاومت می‌کنه
بذار بعد از سه سالگی

ب نظرم امادگیشو نداره
یا هم می‌ترسه

سوال های مرتبط

مامان ߊ߬ܧߊ ܭߊ‌ܝ‌ܔ 💙 مامان ߊ߬ܧߊ ܭߊ‌ܝ‌ܔ 💙 ۲ سالگی
خب سومین روز از پوشک گرفتن آقا کارن.
بهتره بگم بدترین روز بود.
امروز چون ساعت ۷ صب پاشد بعد نیم ساعت خوابید تو پوشکش جیش کرده بود معلوم بود کمه یکی دوبار بود.
بعد قبل بیدار شدن ساعت ۱۰ پوشک کندم‌ بعد ساعت ۱۲ جوری شلوارش رو خیس کرد ک پادریم خیس شو شستم🥲
بعد موقع ناهار هی گفت پی پی دارم رفتیم دسشویی نکرد چند بار بردم نکرد آخرش داشتم ناهار میاوردم یهو دیدم تو شلوارش پی پی کرد کارن قبل این ک از پوشک بگیرم اول یاد دادم پی پی رو بریم دسشویی این اولین بار بود مقاومت کرد بعدش رفتیم خونه مامانم اونجا حمومش کردم بعد بازم‌شلوارش رو خطا داد.‌خوابید جیش نکرد بعد بیداد شدن رفتیم دسشویی بعد شام هم با اینی ک تازه برده بودمش دسشویی ولی بازم‌خطا کرد‌
شد ۳ خطا تو جیش ی خطا ت‌ پی پی🤕
فقط از خدا میخوام زود یاد بگیره تموم شه این موضوع.
فقط آخرش این خوب بود ک دوبار ک ازش پرسیدم جیش داری گفت اره وقتی گفتم افرین مامان ک گفتی یهو گفت ن ندارم. اینش خوب بود اعترافش