کسی هست به بچش فاموتیدین بده؟؟؟

۳ پاسخ

اره دختر خواهرم میده خیلی جوابه برا رفلاکس

من اوایل به خاطر ریفلاکس هستی بهش میدادم و خداروشکر با همین دارن کنترل شد و بعد ۴ ماه برطرف شد

نه من نشنیدم چرا‌مبخاب بدی

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 ۱۰ ماهگی
مامان حورا سادات مامان حورا سادات ۱۳ ماهگی
مامان دیاکو💙 مامان دیاکو💙 ۱۱ ماهگی
مامان پسرشجاع مامان پسرشجاع ۲ ماهگی