خانمایی ک عفونت داشتن چکار کردین خوب شدین؟

۴ پاسخ

پماد واژینال عزیزم استفاده کن اونم برو پیش دکترت شاید اصن قرص یا هرچیز دیگه ای تو این هفته خوب نباشه استفاده بکنی

هیچ والا نشسته ایم به در نگاه میکنیم🤣 منو دکترم معاینه نکرد ترشحات سفید رو به کرمی دارم 😖

قرص سفیکسیم ۴۰۰ داده بود دکترم

من به دکترم گفتم گفت ترشحات طبیعیه اگه همراه با سوزش و خارش باشه عفونته

سوال های مرتبط

مامان دخملام❤️❤️ مامان دخملام❤️❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری