۵ پاسخ

من باند کشی گرفتم ،، پماد میزنم باندم میبندم ، 🥴🥴

کالمرز پرگننسی بخور
من چن روزه نخوردم الان دستمو با باند‌کشی بستم
خ قرص خوبیه

من کمر و دستم درد بگیره یا کتفم روغن سیاهدونه یکم میزنم سریع میندازه

با روسری میبندم دستامو تا صبح یکم بهتر میشه😕

هیچ فقط گریه و جیغو داد جهت بیدار شدن شوهر شاهزاده و ماساژ دست من😅

سوال های مرتبط

مامان دختر 
کوچولو مامان دختر کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وششم بارداری