کی سندرم کارپال گرفته و دست چپش درد میکنه
چیکار میکنید

۱۰ پاسخ

من بعد زایمان گرفتم اتل بستم و تا یکسال و نیم هم داشتم
اواخر بعد از چنتا از این چیزمیزای گیاهی زدم کم کم رفت😑

من توی بارداری گرفتم
دست راست
باند کشی می‌بندم و سعی می‌کنم ازش کار نکشم و نرمش آروم بدم

من مادرم داره یکیو عمل کرد بهتره اون یکی هم زیاد کار بکشه بی حس میشه دردم که دائم داره زیاد نباید فشار بیاد به دستت

من دست راستم هست به دکترم گفتم گفت اتل ببند
گفت بعد از بارداری درست میشه

من خیلی وخته دارم
دست راستم
ولی کاری نمیش کرد
درداشو‌تحمل میکنم فقط

مننننن هردو دستمه چپ شدیدتره
به حدی که از درد گریه میکنم گاهی شبا

احتمالا جراحی بخاد یا آتل ببندی

من🤦🏾‍♀️ هیچکاری جز خوردن ب۱ و منیزیم و واقعا اذیتم میکنه

من قبل بارداری داشتم اخرش عمل کردم.

این چیه باز به درد های بارداری اضافه شده

سوال های مرتبط

مامان جان من💙🩵 مامان جان من💙🩵 هفته سی‌وسوم بارداری