شما با سندرم پای بی قرار شبا چیکار میکنید واقعا اذیت میشم

۷ پاسخ

من کلا اینجوریم عادیه برام

۲۴ساعته دارم نه فقط شبا

هیچی عذاب میکشم

۵ ماهه دارم تحمل میکنم بخاطر کوچولوم هر کار کردم درست نشد

من وقتایی اینطوری میشم میفهمم از سردی زیاد خوردنمه یکم پودر زنجبیل میریزم رو اب سرد میخورم خیلی بهتر میشم

پا که بماند همه جای بدنم سندروم بیقرار گرفته بخدا

صبح اینجوری شدم رفتم سرویس اومدم یکم با گوشیم ور رفتم خوابم برد خوب شدم

سوال های مرتبط

مامان نور چشمامKو... مامان نور چشمامKو... هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهراد و مهیار مامان مهراد و مهیار روزهای ابتدایی تولد
مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دختر 
کوچولو مامان دختر کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری