من کلا اینجوریم عادیه برام
۲۴ساعته دارم نه فقط شبا
هیچی عذاب میکشم
۵ ماهه دارم تحمل میکنم بخاطر کوچولوم هر کار کردم درست نشد
من وقتایی اینطوری میشم میفهمم از سردی زیاد خوردنمه یکم پودر زنجبیل میریزم رو اب سرد میخورم خیلی بهتر میشم
پا که بماند همه جای بدنم سندروم بیقرار گرفته بخدا
صبح اینجوری شدم رفتم سرویس اومدم یکم با گوشیم ور رفتم خوابم برد خوب شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.