من خیلی درد داشتم اصلا شبا نمیخوابیدم ولی رفتم دکتر این یه هفته هست که راحت راحت میخوابم هیچ دردی ندارم نه کمر نه پا نه لگن
پاهای من شبها داغ میشه و از ران رگ میگیره فلج میشم
من گرفتگی پا وحشتناک میگیرم
میکنیم تو ک.... شوهر🤣🤣🤣 هیچکاریش نمیشه کرد
من روانی میشم تا خوابم ببره
بزای منم کل پام درد میگیره.ماساژ ارومش میکنه.ولی بالش میزازم بین پام میخوابم به پهلو یکم بهتر میشه
من همش دلم میخاد تکونش بدم عصبی میشم اصن قلبم میگیره🤦🏻♀️😐
توام؟
من خودمو میخوام بزنم 🤦🏻♀️
تحمل تحمل بااینک منیزیوم میخورم.میگم کاش یکی باش فقط له کنه پاهامو البته کف پاهام داغ میشن🥲
من فقططط میرم میشینم رو فرنگی و اب داغ باز میکنم ب پاهام
اینجوری اروم میشم ومیخوابم
بااینک منیزیومم میخورم
یعنی خیلی تکون میدی خیلی پاتو؟
راه میریم😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.