يبوست*.
آلو خشک .نارگیل خشک
ناشتا آب قلم میخورم
سالاد قبل غذا با روغن زیتون
روزانه یا دوروز یکبار سوپ سبزیجات
کیوی، خیار
آب فراوان
تحرک روزانه در حد نیم ساعت پیاده روی یا نیم ساعت رقص
تا الانکه نگرفتم امیدوارم بعدشم نگیرم
شير سرد
شربت لاكسي ژل ي قاشق بعد غذا ميخورم هم واسه رفلاكسم هم يبوثت. من واسه يبوثت روغن زيتون خالي ميخوردم خوب نشدم اين شربت دكتر نوشت نجاتم داد
کیوی بعد غذا بخور دوتا
شیر
اب
من دکتر بهم گفت یه قاشق روغن زیتون بعد غذا بخور با ۳تا دونه آلوخشک
روغن زیتون بجا روغن معمولی .و خود زیتون و کیوی
میوه مخصوصا کیوی و خیار با پوست
اب زیاد
کیوی😂
روزی یک لیوان شیر میخورم صب تا صب ....با اب زیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.