برای یبوست چیکار کنم تو بارداری؟🥲🥲

۱۰ پاسخ

اب و مایعات فراوان با کره اول صبح صبحانه
الوخاکشیر چندساعت خیسونده
ولی برامن همون اب و کره عالیه
کیوی هم میگن زیرپارو شل میکنه ولی من حدود ده تا دونه درشت تو ی شب ی جا خوردم خبری نشد

آلو بخارا ،انجیر،زیتون ،

طالبی

شیر محلی صب ناشتا

موسیلیوم خوبه

برگ زرد الو یا انجیر خشک بزار تو اب خیس بخوره بعد بخور من هر از گاهی که یبوستم خیلی زیاد میشه یذره کیوی میخورم حل میشه

من دکتر بهم پودر فیبروگل داده خیلی عالیه روزی یه ساشه میریزم تو لیوان اب میخورم

انجیر تو گلاب بزار خیس بخوره بخور
اسفناج بادمجونم خوبه

برگه زرد الو زیتون روغن زیتون سالاد اب فراوون

شیر با گل محمدی بجوشان بخور
ولی خیلی روان میشی دلت ور باد میشه

سوال های مرتبط

مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخمل آسمونیم🖤 مامان دخمل آسمونیم🖤 هفته بیست‌وهشتم بارداری