خانوما برای یبوست چی پیشنهاد میدید🥲

۱۶ پاسخ

فقد کیوی رسیده اونم باید زیااااااد بخوری تا جواب بگیری واسه خودم این جوابه

کیوی قبل خواب سه چهارتا بخور

انجیر رو توی آب بخیسون صب ناشتا میل کن

موسیلیوم

برای من انجیر جواب بود

آلوچه و لواشک.مربا انجیر

آلو بخارا رو تو اب جوش بنداز چند تایی بخور خیلی جوابه


یا شربت لاکسمل یا مگنی میلک رو دو قاشق غذا خوری تو یک لیوان اب قاطی کن بخور

کیوی بخور عالیه

پودر پیدرولاکس دکترواسم نوشت

پفیلا

شربت منیزیوم هیدروکسید ۸درصد

شیاف انتی همورویید

اها کیوی هم خوبه

کیوی یا هندوانه

آب ولرم قبل صبحانه،آلوچه،سبزیجات فراوون

روغن زیتون بریز روی سالاد بخور
خیلی کم بریز داخل نافت یه دقیقه نشده راحت میشی🫠😆

سوال های مرتبط

مامان پناه🩷👼🏻 مامان پناه🩷👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 ۳ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وچهارم بارداری