خانوما برای یبوست پیشنهاد دارین ؟

۱۰ پاسخ

قرص منیزیم یا برگه زردآلو هم خوبه

سالاد بخور اگه میتونی روغن زیتون بریز روش
قیصی انجیر کیوی

لواشک و پرتقال بخور

دکتر برا من شربت مگنی میلک نوشته برا یبوست خوبه برای اسید معده هم خوبه

شیره انجیر من میخورم اب رو اتیشه😂🤷‍♀️یک قاشق غذا خوری تو اب جوش قاطی کن بخور

خاکشیر آلو یعنی یمعجزه س

وای کدو بخور کدووو
درجا اسهال میندازه لعنتی🤣

کاهو

انجیر خیسانده
کمپوت گلابی

اصلا زور نزن وقتی یوبس میشی بیا بیرون کمی راه برو بعد‌ خودش درست میشه دیگه بری دستشویی راحت میاد

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان علی کوچولو🐣 مامان علی کوچولو🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دیاکو مامان دیاکو هفته بیست‌وهشتم بارداری