منم لک آوردم زیر چشام و بینیم پر شده
روزای اول گریه میکردم اما الان دیگه عادی شده برام فوقش بعد حاملگیم نرفت میرم لیزر
هیچی درمانش نمیکنم سر دخترم کلی لک بارداری اوردم گفتم بعد زایمان برم لیزر کنم همشو پاک کنم
ضدافتاب مرتب استفاده کن کمش spf50
من هر چی پماد میزنم باز به مدت دیگه بر میگرده، خسته شدم، سر دختر اولم هم همین بودم بعد زایمان خودش رفت.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.