۹ پاسخ

سلام عزیزم ببخشید شما اهل جهرم هستین ؟؟ میشه یه سوال کنم ازتون برادرم سربازیش افتاده اونجا

برا من روی بینیمه🥹🥲از ۳ ماهگی شروع شد برا من

من ندارم

من ندارم نمیدونم

فک کنم زمان نداره تو هرماه ممکنه بشه و اینک ممکنه اصلا طرف لکه ایجاد نشه

از من تازه داره لک میفته

همه لک نمیشه صورتشون ...بعضیا میشن

من واسه النا لک نداشتم
واسه اینم فعلا لک نزدم

من دور دهنم وحشتناک لک افتاده دون دون از وقتی باردار شدم تاالان

سوال های مرتبط

مامان پناه🩷👼🏻 مامان پناه🩷👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری