۳ پاسخ

هرجای بدنت اگه چاق شدترک میخوره اگه زیادچاق نشدی که نه ترک نمیخوره

بستگی به بدن داره و ژنتیک من رون و سینه و شکمم ترک خورد دو تا خواهر شوهرم یک ترک هم برنداشتن

همه جا ترک میخوره
سر بارداری اولم
از ماه سوم کنار باسن و پهلوهام و سینه هام خورد از ۸ ماهگی هم شکمم
با اینکه چربش میکردم و کرم ضد ترک میزدم
چون پوستم خیلی خشک بود و اضاف وزن از همون ماه های اول داشتم باعث شد زود بدنم ترک بخوره

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گندم💕 مامان گندم💕 هفته سی‌وپنجم بارداری