من دکتر بهمگفت روغن های طبیعی بزن مثل زیتون و بادام ونارگیل
من نارگیل انتخاب کردم چون بوشو خیلی دوس دارم
از حماممیام چرب میکنم شکم و باسن وپهلوهامو
روغن زیتون اصلی بزنی ک عالیه مهم چرب بودن شکمته ک خشک نشه کرم های بیرون نزنی بهتره چون جذب میشه برای جنین خوب نیست البته اینارو پزشک متخصص گفته
فقط روغن زیتون از ۱۴هفته همباید میزدی
روغن زیتون بزن
روغن زیتون و روغن بادام شیرین بزنی خیلی خوبه
بایو اویل
روغن نارگیل زیتون ارگان
کرم mustela
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.