کیوی بخور
انجیر خشک رو شب قبل داخل شیر خیس بده صبح ناشتا بخور
از قرص های آهن هستش قرص ها تو قطع نکنید فقط نهار شام بخصوص شام سبزی بهور خیلی خوبه باعث میشه یبوست بر طرف بشه
شربت لاکتولوز
سبزی با غذا حتما بخور زیاد ، به من که میسازه
رفتی پیش دکتر بگو دارو بده بهت ولی در کل سبزیجات بخور آب زیاد بخور شیر خیلی خوبه برا شکم شل کردن ولی تازه باشه شرکتی نخر
قرص اهن اینجوری میکنه
من کیوی میخورم ..شیر میخورم برگ الو انجیر
نه عزیزم من یبوست نگرفتم
انجیر و الو خوبه بخوری برای یبوست
من اب وکاهو هم خیلی زیاد میخورم
آلو خیس کن بخور،انجیر بخور،بعد وعده غذایی سیب با پوست بخور خیلی خوبه
هندونه و کیوی بخور
شکمتو مساژ بده با کمرت و راه برو سریع خوب میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.