خانوما برا یبوست چیکار میکنید؟

۷ پاسخ

زرد آلو ،یا نوری یا آلو بخور

عزیزم روغن زیتون روزی یک الی دو قاشق میتونی استفاده کنی رو سالاد رو برنج ....
قیسی خیس کن از شب قبل بذار یخچال خیلی برا من تاثیر گذاره ..
انجیر هم همینطور ...
آب ولرم هم ناشتا ی لیوان بخور
الان فصل گیلاس و زردآلوعه اینام خوبن

همراه غذات همیشه سوپ و سالاد داشته باش

انجیر خشک، لواشک و میوه و آب زیاد


خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر دغدغه رشد توانمندی‌های فرزندت رو داری و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️ از پیام پین شده شروع کن
آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor

انجیر خشک‌و آلو خیس کن صبح ناشتا بخور

انجیر خیس کن بخور
هندوانه
کیوی
کاهو

کمپوت انجیر و گلابی
مصرف مداووم آب و میوه های آبدار

سوال های مرتبط

مامان فندق🥰 مامان فندق🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان ILGAR👑 مامان ILGAR👑 روزهای ابتدایی تولد