سلام خانوما خوبین؟
تجربه ای دارم که خواستم باهاتون به اشتراک بذارم...
من آندومتریوز و کیست اندومتریوما دارم و قصد بارداری هم دارم... 6 ماه پیش رفتم پیش متخصص زنان و سونوگرافی رو دید گفت برو 6 ماه طبیعی اقدام کن اگه باردار نشدی بیا برات دارو و آمپول بنویسم.... منم به حرفش کردم و بعد 6 ماه رفتم و دو ماه قرص و آمپول و جواب نگرفتم و به توصیه خودش رفتم مرکز ناباروری... اونجا که دکتر سونوم رو دید گفت باید آی وی اف کنی... ینی باورم نمیشد... گفت کیست های اندومتریوما ذخیره تخمدانت رو میخوره و با هر ماه گذشتن اوضاع بدتر میشه و.... و دکتری که رفتم دکتر ملیحه عافیت هستن تو مشهد خیلی معروف..... خلاصه که اینجوری... این گفتم حتما به یکسری ها استرس وارد میشه اما عیب نداره اینو گفتن که پیگیر باشین و فقط به حرف متخصص زنان که خانومای باردار بیشتر میرن پیششون نکنین و برین پیش متخصص ناباروری.... خیلیا بودن اونجا که پشیمون بودن دیر اومده بودن و وقت رو از دست داده بودن و حالا باید تخمک اهدایی میخریدن.... خلاصه که پیگیر وضعیتتون باشین... من خودم اگه دو سال پیش اقدام میکردم به این جا نمیرسیدم.... فقط این ماه بهم فرصت داده قرص و آمپول، اگه نگرفت و پریود و شدم باید برم سراغ آی وی اف.... ازتون میخوام با دل های پاکتون برا من حقیر دعا کنید که اگه خدا بخواد همین ماه با این داروها باردار بشم و لازم نباشه برم سراغ ای وی اف... برام دعا کنید🥺🩵🩷

۳ پاسخ

انشالله باردار میشی منم کیست اندومتریوز و چسبندگی رحم و لوله سمت راستم مسدود شده قرار بود این ماه قرار برم برای ای یو ای دکترم گفت این آخرین شانشت هست بهت دارو امپول ازاد سازی زدم در کمال ناباوری الان خداروشکر معجزه شد واسم باردارم انشالله عزیز جان توهم باردار میشی🥰

نگران نباش امیدت به خدا باشه

ایشالله بارداربشی

سوال های مرتبط

پریا پریا قصد بارداری
تحت استرس زیادی هستم لطفا هرکی پیاممو دید جواب بده از صمیم قلب براش دعای خیر میکنم
خانوما من بعداز یک دفعه اقدام باردار شدم و تو شش ماه دنیا اومد کورتاژ شدم شش ماه استراحت بعدش تا شش ماه اقدام کردم نگرفت رفتم دکتر گفت تنبلی خفیف داری و لتروزل و کلومیفن نوشت سینال اف نوشت ازادسازی نوشت همشونو طبق سونو کردنش انجام دادم اما بازم سروقت دقیق پریود شدم روز سوم پریود ک دیروز رفتم گفت تخمدانا هماهنگ نیستن بهم ال دی داد بخورمو ماه بعد برم.. نمیدونم موقع سونو کردن گفت اگه تا شش ماه باردار نشی ای وی اف باید انجام بدی خیلی ناراحتم از حرفش کلا خودمو باختم احساس میکنم باردار نمیشم دیگه ناگفته نمونه چند ماه پیش ترش پیش ی متخصص دیگه رفتم فقط ویتامینی دارو داد گفت بخور اقدام کن باردار میشی اما متاسفانه ماه بعدش همسرم تصادف کرد و نشد اقدام کنم حالا موندم بعد قطع ال دی درمانمو شروع کنم یا ن پیش این دکتر کلا گیجم میشه راهنماییم کنید چیکار کنم ممکنه تا شش ماه دارو شیمیایی استفاده کنمو باردار بشم؟!