برو مرکز ناباوری نوین یا ارمغان زودتر نتیجه میگیری انشالله
وقتی تخمک داشتی خودت چرا اهدایی بگیری
اگه سونو از رحم و ضمایم دادی و مشکلی نداری و هر ماه تخمک خوب داری یعنی تخمک سایز بالای ۱۸ داری … میتونی حتی طبیعی باردار بشی … زن عموی من ۴۵ سالگی طبیعی باردار شد چون نمیخاست سقطش کرد …
چه ربطی به کیست داره اول کیست درمان کن بعدپاننکچرشو
اگ هنوز پریود میشی و تا ماه قبل تخمک ازاد کردی خودت پ چطور میگه تخمک اهدایی
انشاءالله که خودتون بتونید باردار بشید
دکترتو عوض کن
مامانمن توی ۴۲ سالگی منو باردار شد بعد سه سال اقدام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.