۶ پاسخ

برو مرکز ناباوری نوین یا ارمغان زودتر نتیجه میگیری انشالله
وقتی تخمک داشتی خودت چرا اهدایی بگیری

اگه سونو از رحم و ضمایم دادی و مشکلی نداری و هر ماه تخمک خوب داری یعنی تخمک سایز بالای ۱۸ داری … میتونی حتی طبیعی باردار بشی … زن عموی من ۴۵ سالگی طبیعی باردار شد چون نمیخاست سقطش کرد …

چه ربطی به کیست داره اول کیست درمان کن بعدپاننکچرشو

اگ هنوز پریود میشی و تا ماه قبل تخمک ازاد کردی خودت پ چطور میگه تخمک اهدایی

انشاءالله که خودتون بتونید باردار بشید

دکترتو عوض کن
مامان‌من توی ۴۲ سالگی منو باردار شد بعد سه سال اقدام

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
سلام خانوما خوبین؟
تجربه ای دارم که خواستم باهاتون به اشتراک بذارم...
من آندومتریوز و کیست اندومتریوما دارم و قصد بارداری هم دارم... 6 ماه پیش رفتم پیش متخصص زنان و سونوگرافی رو دید گفت برو 6 ماه طبیعی اقدام کن اگه باردار نشدی بیا برات دارو و آمپول بنویسم.... منم به حرفش کردم و بعد 6 ماه رفتم و دو ماه قرص و آمپول و جواب نگرفتم و به توصیه خودش رفتم مرکز ناباروری... اونجا که دکتر سونوم رو دید گفت باید آی وی اف کنی... ینی باورم نمیشد... گفت کیست های اندومتریوما ذخیره تخمدانت رو میخوره و با هر ماه گذشتن اوضاع بدتر میشه و.... و دکتری که رفتم دکتر ملیحه عافیت هستن تو مشهد خیلی معروف..... خلاصه که اینجوری... این گفتم حتما به یکسری ها استرس وارد میشه اما عیب نداره اینو گفتن که پیگیر باشین و فقط به حرف متخصص زنان که خانومای باردار بیشتر میرن پیششون نکنین و برین پیش متخصص ناباروری.... خیلیا بودن اونجا که پشیمون بودن دیر اومده بودن و وقت رو از دست داده بودن و حالا باید تخمک اهدایی میخریدن.... خلاصه که پیگیر وضعیتتون باشین... من خودم اگه دو سال پیش اقدام میکردم به این جا نمیرسیدم.... فقط این ماه بهم فرصت داده قرص و آمپول، اگه نگرفت و پریود و شدم باید برم سراغ آی وی اف.... ازتون میخوام با دل های پاکتون برا من حقیر دعا کنید که اگه خدا بخواد همین ماه با این داروها باردار بشم و لازم نباشه برم سراغ ای وی اف... برام دعا کنید🥺🩵🩷