۸ پاسخ

اسم‌پسر اول ما دوران بود دومی رو میخوایم بذاریم هامون

من لیام گذاشتم به معنی حامی

تنها اسم پسری که با ش دوست دارم شهراد هست بقیه اسما جالب نیست مثل شاهان و شایان و شاهرخ و شهیاد و ....

شهریار ❤️

کمیل خیلی قشنگ وکمیاب

دیان یعنی فرمانده

آروین
لیام
مانیار
سانیار
آیراد

من اینا مد نظرمون هست .

دیاکو
آیهان
ویهان
مهیار
آرسام
مهرسام
پرهام
باید ببینی چ اسمی ب اسماتون میاد اگه دوس داری

سوال های مرتبط

مامان آرین یاشار آرشام❤️ مامان آرین یاشار آرشام❤️ ۱ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین 🪽❤ مامان دلوین 🪽❤ ۲ ماهگی