سلام دوستان نتیجه سنوگرافی من خوبه؟

تصویر
۶ پاسخ

بهم گفتن نیا شلوغه

یکم مایعات و آب زیاد بخور آب دور جنین یکم کمه ولی هنوز در بازه طبیعی عزیزم

عالی الحمدلله

فکر کنم وزنش یک‌کوچولو کم باشه

مایه دور جنین کم نیس

آره همه چی خوبه

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا ۴ ماهگی
مامان آریا مهر مامان آریا مهر ۱۲ ماهگی
مامان نجوا مامان نجوا ۵ ماهگی