واکسن ی سالگی سخته

۹ پاسخ

نه عزیزم سخت نیست

ن راحته

اسونترین واکسن

خیلیم راحته

ن اصلا سخت نبود فقط ی هفته ۱۰ روز بعدش علایم سرماخوردگی خاهد داشت

افتضاح همه میگفتن اصلا سخت نیست ولی بعد از واکسن ی ماه ک مریض

نه خوبه

وای واس پسرم سر ماه باید بزنیم استرس دارم

خیلی خیلی

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان آریا👶 مامان آریا👶 ۱ سالگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان بلوبری مامان بلوبری ۲ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۲ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی
مامان نیلدا♥️ مامان نیلدا♥️ ۱ سالگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۱ سالگی
مامان رُز مامان رُز ۱ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱ سالگی
مامان مامان هانا🤍🥺 مامان مامان هانا🤍🥺 ۱ سالگی