سلام خانما واکسن ی سالگی سخته؟
چنتا هس؟

۴ پاسخ

وای منم الان دارم میبرم

نه خیلی راحته دوتا یکی تو بازو یکی پا

خيلي اسونه حتي نياز ب استا نيست
براي نيهان يكي ب دستش زد و يكي خوراكي

نه خیلی اسونه
اگه واکسن پنوموکوکم زده قبلا دوتا واکسن یکی بازو یکی پا

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱ سالگی
مامان عسل و دلسا مامان عسل و دلسا ۱۶ ماهگی
مامان یاسمین مامان یاسمین ۱۳ ماهگی
مامان عزیزم مامان عزیزم ۱۲ ماهگی