۳ پاسخ

بستگی به شرایط خودت داره من بعداز آنومالی یدونه سونو و آزمایش 24 هفته داشتم 26 هفته هم آزمایش گلوکز دارم تا سونو وزن که میشه 30 هفته

هفته ۲۴تا ۲۸ازمایش قند
بعدم سونو ۲۹ یا ۳۰هفته

سونو رشد هفته27 اینا ب بعد
ازمایش گلوکز هم 24 هفته فکر کنم باشه

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌ویکم بارداری