۲ پاسخ

من بیومیل معمولی میدادم وزن دهی خوبی نداشت عوضش کردم آپتامیل پرونوترا میدم عالیه

اصلا بیومیل پیدانمیشه

سوال های مرتبط

مامان آیهان 👼🏻 مامان آیهان 👼🏻 ۱ سالگی
مامان مریدا مامان مریدا ۱ سالگی
مامان آیهان 👼🏻 مامان آیهان 👼🏻 ۱ سالگی
مامان آریا 👶 مامان آریا 👶 ۷ ماهگی