بیومیل یا گیگوز یا بیومیل پلاس ؟

۵ پاسخ

بیومیل عالیه وزن دهی خیلی خوبی داره اگه رفلاکس داشته باشه ای آر واقعا تاثیر داره و عالیه ولی خب ای آر اصلا گیر نمیاد پسر منم دوماهه ترک کرده شیرخشک نمیخوره 🥲

من گیگوز میدم

باید ببینی کدومش به بچت میسازه
الان میگن گیگوز یبوست میشه ولی خواهرم به بچش میده اصلا نمیشه

گیگوز

من کمکی گیگوز میدم راضی ام وزن دهیش هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان آیهان 👼🏻 مامان آیهان 👼🏻 ۱ سالگی
مامان شاهانم مامان شاهانم ۱ سالگی
مامان آیهان 👼🏻 مامان آیهان 👼🏻 ۱ سالگی
مامان آریا 👶 مامان آریا 👶 ۷ ماهگی
مامان 🌙نیلماه🎀 مامان 🌙نیلماه🎀 ۱۵ ماهگی