اپتامیل یا بیومیل پلاس

۵ پاسخ

سوال منم هس🫡

از بدو تولد آپتامیل میدادم وزن دهیش نرمال بود از سه ماهگی بیومیل پلاس دادم عالیه من که خیلی راضیم

اپتاميل

اپتامیل

اپتامیل

سوال های مرتبط

مامان مریدا مامان مریدا ۱ سالگی
مامان آیهان 👼🏻 مامان آیهان 👼🏻 ۱ سالگی
مامان شاهانم مامان شاهانم ۱ سالگی
مامان آیهان 👼🏻 مامان آیهان 👼🏻 ۱ سالگی