۱۴ پاسخ

اسم دخترمو قبل ازاینکه اصلا بچه داربشیم باشوهرم "بهار" انتخاب کردیم🫠

من دلانا رو دوست داشتم ولی انتخاب اخرم آنیسا شد🥺❤️‍🩹

من اگر دختر داشتم یا هانا میزاشتم یا هیلدا

دخترم ضُحا به معنی گسترش نور خورشید 🥰🌞

هانا، به معنی فریاد رس

پناه
گندم
رز

پناه
عسل
نفس

دلسا یا آنیسا 💚😍

دلووین خیلی قشنگه 😍😍

من اسم دخترم میخوام بزارم رَستا 😍

من پرنسا

لنا یا نلا

من مهرسانا انتخاب کردم

منم همتا دوس دارم

سوال های مرتبط

مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۹ ماهگی
مامان یارا مامان یارا ۷ ماهگی
مامان فاطمه زهرا🎀🩷 مامان فاطمه زهرا🎀🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق🩷 مامان فندق🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سامیار مامان سامیار هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان افرا مامان افرا ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۵ ماهگی
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی