کسی از این شربت به بچه ش داده ؟؟ خوبه ؟

تصویر
۵ پاسخ

شربت خیلی خوبیه من همیشه تو خونه دارمش

اصلا گلوش خوب نشد

من دادم ولی هیچ تاثیری نداشت

من کامی کاف دادم واسه سرفه خلط هست

خوبه..

سوال های مرتبط

مامان درنا مامان درنا ۱ سالگی
مامان درنا مامان درنا ۱ سالگی
مامان پسری💙 مامان پسری💙 ۱۰ ماهگی