کسی تجربه ای از انحراف زانو نوزاد داره؟

۲ پاسخ

سلام یجا دیدم نوشتین برای اسم بچه ثبت نمیشه وکیل گرفتین میخواستم ببینم به نتیجه رسیدید؟؟؟منم اسم پسرم رو نیل میخوام بزارم میگن اسم دختره ثبت نمیکن

منظورت در رفتگی لگنه

سوال های مرتبط