۱۴ پاسخ

نوشته دیده نشد ولی فولیکول داری

برا من تو ۵هفته واژینال بود
ممکنه یکم زود بوده باشه منم دفعه اول رفتم شکمی ۴ هفته بودم هیچی دیده نشد هفته یعد رفتم اوکی بود

تصویر

چرا انقد زود رفتی
اصلاً تو این هفته سونو نیاز نبوده

بله دیده شده تو گزارش سونو

فقط استرس نداشته باش

دیده نشده شاید زود رفتی

نه عزیزم

ایناهاش

تصویر

برگه سونوتو دیدم دیده نشده یه دوهفته دیگه برو

از من اینطوریه

تصویر

عزیزم ما که تخصص نداریم دکتر سونو بهت چی گفت ؟

واژینال برو

ن فعلا ن😑چن هفته ای

داخل برگت نوشته دیده میشه یانه

سوال های مرتبط

مامان "جوجوممد🐣🫀" مامان "جوجوممد🐣🫀" ۱ ماهگی
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🫀🌱🫀 مامان 🫀🌱🫀 هفته هجدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان لیمو مامان لیمو هفته بیستم بارداری
مامان هدیه الله مامان هدیه الله هفته هفدهم بارداری